piątek, 5 lipca 2013

softball game

Wczoraj zmieniłam prace, pracuję w kafeteri :) Miałam trening na 4pm więc około 2pm zebraliśmy się i poszliśmy pograć w softball (odmiana baseball'u). Ja nie grałam tylko robiłam zdjęcia bo musiałam się zmyć do pracy. Słońce tu tak szybko opala, że przez godzine opaliłam sobie sandałki na stopach -wyglądam teraz jak idiota- i mam całe czerwone ręce. Dzisiaj znowu idę na 4pm, jutro na 11am i mam wolny poniedziałek i wtorek więc coś sobie pozwiedzam. Wczoraj było amerykańskie święto niepodległości (4th July)- amerykanie obchodzą je bardzo hucznie, niestety ja musiałam byc w pracy. O 11pm poszłam do baru, było dość sporo ludzi, jeden amerykanin zna już troche polskich słów i zwrotów, bardzo szybko się uczy- jak wyjedziemy wszyscy chyba będą mówić po polsku haha. Największy problem dla nich to czeŚĆ.





5 komentarzy:

  1. Bługriaaa = otwieracz / breloczek :D
    Hiszpania = breloczek :D
    USA = ? :D
    Buzaaaaki!:-**************

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm z USA przywioze Ci cos innego :P mozesz sobie wybrac z ktorego miasta chcesz : Los Angeles, New York, Philadelphia, Washington, Miami, Orlando, World Universal Studio, San Diego, San Franciso czy moze Las Vegas ? ;> i będzie niespodzianka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Las Vegas :D New York :D Miami ;D Los Angeles ;D to chyba wystarcz ;D:-*************

    OdpowiedzUsuń